tirsdag den 30. december 2008

Fred Perry Byron Mid


I løbet af foråret lancerer Fred Perry deres sko; Fred Perry Byron Mid, som jeg synes er rigtig lækker. Hele overdelen er lavet i ruskind, og der er et meget diskret logo broderet på hælen. Man kan tydeligt se inspirationen fra sko af bl.a. Pointer i den smalle chukka-silhuet, men ikke desto mindre ligner Byron Mid en rigtig lækker og diskret forårs- og sommersko. Jeg regner i hvert fald med selv at anskaffe mig et par når de bliver lanceret, og eftersom at det er Fred Perry, bliver prisen sandsynligvis ikke særlig høj (hvilket jo altid er dejligt).




- David -

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg synes faktisk at det fedest ved dem er at de er i ruskind - det synes jeg ikke at der er så mange der tør, lige i øjeblikket så det er da super lækkert - jeg håber dog på at kunne købe dem over nettet (forhåbentligt fashionsales da jeg har rigtig god erfaring med dem), da jeg bor i det mørke Jylland, og har er altså bare langt til nogle ordentlige forretninger :(

Anonym sagde ...

Nogle steder man kan købe disse sko i blå online? har ledt i hele København,. skriv til Asbjoernkamp@lve.dk hvis der er